Selam kızlar 31 haftalık 1375 gram doğmuştu 38 günlük küvöz serüvenimizi bitirip 2.080 gramla taburcu olduk bebeğim artık kollarımda 😊 misler gibi kokuyor 🥰 ama gaz sancımız var aşırı uyku nedir unuttum 2 gündür ama olsun o kadar güzel birşey ki ben bu an için 38 gün gözyaşı döktüm asla şikayetçi değilim 🫡 uykusuz kalmaya duş almamaya yemek yememeye herşeye razıyııımm yeter ki canı bedeninde olsun 🤭