Eşim orda işe başladı bende oraya mi devam etsem etmesemmi bilmiyorum 3 hafta kaldı doğuma 🤦🏻♀️eşim yarın müdürleriyle konuşacak ona göre karar vericez malum yeni hastane insan tereddüt ediyo
Doğumu orda yapsam iyi olcak çünkü kimse yok eşimden başka refakatçi olabilecek
Tek kişilik oda ayarlamak orda daha kolay olucak
Bu haftaya kadar Bilkent şehir hastanesindeydim Rabbim doğru kararı almamız için yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻