14+0 şuanda ve bulantılarım kusmalarim çok şükür ilk güne göre azaldı ama iştahsızlık devam ediyor yani , sabah kalkinca hergun değil ama mide bulantim oluyor uyanır uyanmaz . İkinci gebeligim kızıma hamileyim. Oğlumda hiç bir şeyim yoktu maşallah ya 🥰