Rabia04_09 6+6. Haftamdayım kese vs herşey normal ama bebek gözükmüyor doktorum 5 gün sonra tekrar gel dedi. Boş gebelik olmasından korkuyorum teselliye ihtiyacım var bu haftaya kadar görmeyip sonradan bebeği gören oldu mu ?
Asyaninannesi58 Rabia04_09 geç döllenme de olabilir tedirgin olmayın inşallah bi dahaki gitmenizde görürsünüz 🥰
AyFatma Rabia04_09 alttan muayene yaptı mı ilk gebeliğimde benimde kese var bebek görünmüyordu sonra başka bir hastanede alttan muayenede bebek göründü
Mrvbnbg2208 Rabia04_09 korkma beni de çok korkuttular 3 hafta gittim bebegi görene kadar ben sonra alttan muayene ile gördüler 8. Hafta da çok hafif kalp atışı duyuldu 10. Haftaya kadar her şey olabiliyor strese girme hiç
Yagmurrr98 Rabia04_09 Canım daha çok küçük oluşur bir hafta içinde merak etme vajinal ultrasona girseydinebide ordan daha erken belli oluyor
Prensesdiana @Rabia04_09 bende beşinci haftamızda sadece keseyi gördük doktorum korkulacak bir şeyin olmadığını 8 inci haftaya kadar bekleyebileceğimizi söyledi hatta bazıları 10 . Hafta oluyormus bende senin gibi korktum içini ferah tut unutma herşey Allah tan
Rabia04_09 Prensesdiana kesemde geç görüldü 6.haftaya yakın gördük keseyi inşallah gözükür bebiş beklemekten başla çare yok
Prensesdiana @Rabia04_09 geç döllenme olabilir canım hep pozitif düşün biliyorum kolay değil ama yapacak bir şey yok
Rabia04_09 Yagmurrr98 üstten görmeyince alttan da baktı zaten ordan da göremedi o yüzden tedirgin oldum biraz
ayla__ Rabia04_09 ben 5 haftalık iken gittim kese vardi sadece 7 haftalık iken gel dedi kalp atışı varmı ona bakicam dedi gittim çok şükür vardı kimi 8 de kalp atışı vs duyuyor umutsuz olma rabbim nasip etsin inşallah