rennatowe BarBeyzazer Canim bugun doktora gitti 32 hafta 4 gunluk uz bebeklerden birisi 1918 gram digeri 1830 gram 4 gun geriden geliyor ama normal ikizlerde dedi doktorum senin bu haftalarda nasıldı sence bende 37 yi gorurmuyum😯
BarBeyzazer rennatowe çok normal canım zaten ikizler 30. Haftadan sonra yer darlığından dolayı tek bebek gibi kilo almıyorlar yavaşlıyor önemli olan gelişimlerini tamamlamaları kendine dikkat et görürsün inşallah 🙏
Setis BarBeyzazer inşallah canım benim inşallah Allah'ım herkese hayırlı vakitli doğumlar nasip etsin ☺️
rennatowe BarBeyzazer Insallah cok istiyorum 37 yi görmeyi. Ama artik nefes almakta güçlük cekiyorum.
Setis BarBeyzazer aynen benimde ilk gebeligim Allah'ım olmayanlara nasip etsin inşallah 🤗 35 haftalık olduk ama artık yuvarlaniyorum gerçekten 😂
rennatowe BarBeyzazer amin Insallah dort gozle o gunu bekliyorum ama nasil olucak nasil bakarim bilmiyorum bi tane de oglum var benim icin dua edin lutfen gününü tamamlasinlar insallah.
Setis BarBeyzazer Allah'ın izniyle inşallah zaten heyecanlıyım baya işte gün verirmi hani alalım diye artık bilmiyorum 😊 bı yandanda korkuyorum ne bilim işte hepsi bir arada 🤗😌
Setis Minalina hayır konuşmadım henüz ama ben sezeryan istiyorum Çarşamba kontrolum bakalım ne olacak Allah büyük