BarBeyzazer 37+4 te planlı sezeryanla kucağıma aldım ikizlerimi herhangi bir sıkıntı olmadığı taktirde 38 buçuğa kadar bekleriz diye konuştuk nst de çok sancım çıkınca 1 hafta erken oldu ama ben özele gidiyordum
Setis BarBeyzazer anladım canım maşallah Allah'ım saglikla büyütmeyi nasip etsin inşallah hayirlica 😊 ne güzel kurtulmussun sen darısı bize inşallah ☺️
BarBeyzazer Smyyeozkr yok girmediler iki saat hızlı solunum nedeniyle gözetim altında kaldılar buda sezeryanda normalmiş normale dönünce getirdiler 😊
Gulsahh1 Setis bende 32+2 yim günler gecmiyor sanki 😑 direkt sezeryan dedi bana da doktorum özele gidiyorum yalniz henuz bana da gün vermedi bakalim hayirlisiyla ins 36-37 haftaları da goruruz 😇
Setis Gulsahh1 hayırlısıyla inşallah canım valla Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kavusalim meleklere insallah
Setis ikizlerimveannesi aynen bol bol yat canım çünkü bende öyle yattım yatıyorum bol bol zaten bişey de yapamıyorum 😊
Busrasahin7714 Setis bende 34. Haftadayım. Doktor 37 ye kadar normal dogurmami beklicek. Eger bebekler gelmezse 38. Haftanin icinde sezeryana alicak. Simdilik oyle konustuk
Sultan42 Setis ben 37haftalık normal Doğum yaptım yeni canım ikizlerimi korkulacak hiç birşey Yok İnan ki
Setis Sultan42 ne bilim ben korkuyorum işin açığı hele ki devlette yani normal doğum hiç iç açıcı değil gerçekten 🙄 hayırlı doğum nasip etsin Rabbim ama inşallah sezeryan olur
Busrasahin7714 Setis ben amerikada dogum yapacagim. Burda devlet hastanesi kavrami yok. Butun doktorlar ve hastaneler ücretli. Hepsi ozel sayılabilir
Setis BarBeyzazer ay canım ne bilim ya valla 😊 heyecanlanıyorum korkuyorum 😌 bian evvel atlatsam diyorum gece uyku yok hiç valla
BarBeyzazer Setis ben hiç uykusuzluk çekmeden bir hamilelik geçirdim zorlanıyorum o yüzden 😂 ama Allah veriyor kolaylığını çok şükür herşey evlatlarımız için ☺️ Ne olup bittiğini anlamadan kucağına iki melek koyuyorlar göreceksin 😍
Setis BarBeyzazer valla ay çok heyecanlanıyorum elim ayagim buz kesiyor heyecandan bazen valla ya 😀 Allah'ım hayırlısıyla inşallah bakalım haftaya gene gidecem muayeneye ne dicek doktor bakalım 36 olacaz o zaman Allah'ın izniyle
rennatowe BarBeyzazer Canim bugun doktora gitti 32 hafta 4 gunluk uz bebeklerden birisi 1918 gram digeri 1830 gram 4 gun geriden geliyor ama normal ikizlerde dedi doktorum senin bu haftalarda nasıldı sence bende 37 yi gorurmuyum😯