Melinya Senanurhakan Kız 5 dkda bi geliyo çok şiddetli regl sancısı gibi düşün kıvrandırıyo gittimi tamamen gidiyo. Açılmam 1 parmakmış şimdi eve söyledi. Kanamamda devam ediyo. Daha doğumun gelmemiş dayancaksın dedi gönderdi
Senanurhakan Melinya Rabbim kolaylık versin canım bir avazda biter inşAllah sonu çok güzel olcak Allah’ın izniyle 🙏🏻
Maden Melinya insllah acilmani olur da normal güzel bir şekilde dogurursunuz. Doğum sancısı olsa dayanamazsin diye niye söylüyor ki ebe korkutuyor gibi.
Melinya Kızlar doğurdum ama sezeryanla, sancılar dayanılmaz oldu kanamam da devam etti açılmam hiç olmadı. Gece sezeryan oldm bebeğim yanımdaaaaa çok şükürrr 💗💗💗💗💗