Maden Açılmam ilerlemediği için geri gönderdiler. Ama sık sık sancı geliyo gidiyo, nst de sancım 1 tane çıktı, lekelenmemde bayağı kırmızı kan ama ben ağrıdan ölüyorum şiddetli regl sancısı gibi tarif ediyim size ama gittimi temiz ağrı yok 5 dkda bi geliyo gidiyo ama doğum başlamamış, doğum sancısı değil o dayanamazsın dedi ebe o olsaydı. Benim sancı geldiğinde nst de görünmüyodu ne ağrısı buuuuuuuuuuuuuuu