betiizimm Bedriyek Bizde 37 haftalık olduk bugün 🥲 40 41 e kadar beklemem umarım,zaman geçtikçe korku da artıyor heyecan da 🥲
Teslimeesma Bedriyek bizde 36+5 haftalığız belim kasiklarimm çok ağrıyor bugün kendimi de yormadim aslında heran gelebilir diye korku heyecan içindeyim halsizlik bulantı var birkaç eksiğimiz daha var onlar tamamlanmadan gelmez inşallah kızım 😀
duuyqquu Bedriyek 37+0 😊 geçmiyor zaman derken sonuna geldik gibi. Hafif sancı kasılma gelip gidiyor ama kafasına göre 😂 düzen namına bir şey yok. Bakalım beklemedeyiz.
Bedriyek Egemen_ozgur_annesi işk çocuk acelesi işte 😂 annemi doğurcam diye çağırdım ne zaman diye diye aklıma girdiler sabırsızlandım 😂 37 de bugün yarın gelir dedi 2 haftadır ses soluk yok 😂
gkbyza Biz de 37.haftadayız merakla bekliyoruz ne zaman gelir acaba diye 😅 1 hafta sonra şafak sıkıştırır bizi de
Egemen_ozgur_annesi Bedriyek aynı bende ilk oğlumda öyle yaptım bebek 2 hafta önden gidiyor demişti doktor bende sanıyordum ki erken gelir 38 de çağırmıştım annemi 40.haftada suyum geldi 40+1 de mecburen sezeryan olmuştum 🤗 şimdi 37+5iz 9 güne sezeryan olcam 2 gün önceye çeğırdım annemi bu sefer tecrübeli olarak 😂
Bedriyek betiizimm ah bende korkuyorum da belli etmiyorum başımıza ne gelecek bellisiz rabbim yardımcımız olsun görünce bebişleri unuturuz inşallah
gkbyza Ezgi2727 insallahhh tüm bekleyenler sağlıkla kavuşsun birbirine aslında çok az kaldı ama sanki yıllaaaar var 8 ayı geçiren biz değiliz sanki 😅
Ezgi2727 gkbyza valla kesinlikle öyle bide beni 32 haftadan beri erken doğumdan ötürü yatırdı doktorum şimdi de riskli haftalar bitti sanki gelmeyecek gibi hissediyorum 😬😬😬
_anne_kuzusuu00 Bedriyek bizde 38 olduk bugun oğluşla dil döküyoruz gelsin diye o kadar zaman geçdi ama su son haftalar geçmiyor ☺️☺️
_anne_kuzusuu00 duuyqquu ben 34 den başladım gögüs ucu kremine 37 de hurma squat yaptım doktorun önerisi ile plates de yapıyorum evde
Bedriyek duuyqquu ben aklıma geldikçe lansinoh sürüyorum uçlara ama düzenli değil hurma da yedim ama ada çayı içmedim hiç
Ezgi2727 gkbyza valla ben odaklanamuyorummm hiçbir şeye resmen 😵💫😵💫 bu 9 ay nasıl geçti acaba diyorum kendime 🫢