Kivito Goon sadece külot bezi yok yenidoğan için de var. Sleppy evet çok kötü yorumlar almış. Bende yapacak bir şey yok deyip uğraşmadan direk Prima almak isterdim ama gönlüm el vermiyor içerisinde losyon bulunduruyor bu da bebeklerde cilde nem geçirimini engelleyip akne vb cilt hasarına sebep olabiliyormuş. Ve içinde alkolde bulunduruyor. Yani içinde bu kadar kimyasalla sızdırma tabi yapmaz deniliyor.