Heyecanlı anne adaylarının en çok beynini yakan konu kesinlikle bez seçimi (en azından benim öyle) 😂
Şimdi biliyorsunuz ki herkesin aklından ilk Prima Premium Care geçiyor çünkü en pahalısı (hemen en iyisi odur diye düşünürüz Türk aklı🙄) ve en çok tercih edileni. Bende böyle düşünüp çevremdeki birçok kişinin de Prima kullanmasından ötürü Prima almaya karar vermiştim. Tabii instagramda
https://instagram.com/muhendisinoglu?utm_source=ig_profile_share&igshid=1xu4gapwdbg64 bu profile rastlayana kadar. İçeriğini görünce hemen vazgeçtim meşhur Primadan. Şimdi soruyorum size hangi bezi alacağız yahu🙄
Benim seçeneklerim Molfix, Sleppy, Canbebe ve Goon.
Bir çok yorum var okudukça daha çok kafam karışıyor açıkçası. Sizler hangi bezi aldınız?