Öyle çok çekiyorum ki.. sabah kraker yiyerek güne başlıyorum az az sık sık yiyorum yağlı baharatlı yemiyorum ne tavsiye ederlerse yaptım hiçbiri işe yaramıyor.. çok zor durumdayım kime söylesem senin gibi hamilelik geçireni görmedim diyor. Metpamid kullanıyorum dr tavsiyesi ile o da 4-5 saat sonra etkisini yitiriyor zaten sadece bulantımı kesiyor iştahım hep kapalı. Ekmek bile midemi bulandırıyor artık benim. Haftalardır aç geziyorum aç kaldıkça bulantım daha da artıyor bir lokma yesem hemen öğürüyorum. Tok yattığım bir gün bile olmadı 3-4 haftadır. Elma, havuç, salatalık yiyebiliyorum bazen onlar da tok tutmuyor öyle geçiştiriyorum. midem gurulduyor açlıktan o bile bulantı yapıyor her şey kokuyor. Çok zor bir dönemden geçiyorum gerçekten Allah düşmanımın başına vermesin. Allah hepimizin yardımcısı olsun.