Zeze1792 6+6 dayım. Gerçekten tükendim artık. Bulantı ve mide kaynamasından ne gündüzüm kaldı ne gecem. Aç uykusuz sürekli midem ağzımda. Prilam dr kullandım o da işe yaramadı. Var mı tavsiyesi olan. Lütfen yardım edin. Gücüm kalmadı
Derya Zeze1792 midenizi bastıran şeylerle güne başlatın mutlaka yatağınızın başına çubuk kraker ve vişne suyu bulunsun
Em0s Zeze1792 Canım ben karpuz yiyordum iyi geliyordu ferah ferah şuan bulabilir misin bilmiyorum limonlu su içiyordum oda iyi geliyordu yoğurt’un içine ekmek doğrayıp yiyordum iyi geliyordu bunlar patates haşlayıp yiyebilirsin bende bunlar kesiyordu rahatlıyordum
Mrv_77_77 Zeze1792 benim de öyleydi canım uyku uyuyamazdım kusmuyorum ama bulanıyor bu o kadar rahatsız edici bişey ki bana da doktorum aynı ilacı verdi bende işe yaradı bazen içmiyorum ara ara bulanıyor yine bu sürüyor muş maalesef 3 ay dolsun geçer diyorlar umarım öyle olur yemek yemeyi bırak yapamıyorum bile kokusu da bulandırıyor sabredicez canım
Zeze1792 Derya öyle yapıyorum sabah direk galeta veya kızarmış ekmek. Ama en kötü geceleri geçiyor. Uyku uyuyamıyorum
Zeze1792 Mrv_77_77 evet kusamıyorum ben de. Gece kalkıyorum zorluyorum kusmak için. Öğürüp öğürüp geri yatıyorum 😕
Zeze1792 irembzc gece iki içebilirsin dedi doktorum. Sebebini bilmiyorum belki daha yeni gebelik diye
MMelissaaa- Zeze1792 mideni aç bırakmamalısın daha kötü bulanır. Meyve bana çok iyi geliyordu meyve tüket. Daha çok katı şeyler yemeye çalış. Tuzlu salatalık ye o da iyi geliyor. Ben hala prilam kullanıyorum geçmek bilmiyor
MMelissaaa- Zeze1792 elinden geldiğince yiyebildiğin şeyleri tüket zaten ilk zamanlar bebek depodan kandan besleniyor. Sen sadece kendine bak şuan kendi mideni yatıştırmaya çalış 🙏🏻
Zeze1792 MMelissaaa- hiç bişey istemiyo canım yanımda yeseler midem bulanıyo bazen biraz iyi hissediyorum hemen salatalık ve muz yiyorum. O da vitamin olsun diye. Şak diye düşüp bayılıcam sanki 😕 sanki hiç geçmiycek bu mide gibi
MMelissaaa- Zeze1792 seni çok iyi anlıyorum bana prilam iyi geldi. Ama prilam iyi gelmeyenlere doktorlar Zofer öneriyor bi doktoruna danış istersen
MMelissaaa- Zeze1792 prilamı gece yatmadan 2 tane içiyorum doktorumun önerisiyle. Mide bulantın devam ederde dozunu artırabilirsin bi sabah bide öğleden sonra günde dört doz demişti ama gerek kalmadı hem uyku yaptığı için gece alıp uykumu almış oluyorum hemde günümü kurtarıyor
Zeze1792 MMelissaaa- yaa ne güzel işe yaramış. Bende uyku da yapmıyor. Tüm gece sağ sol dön dur mide yanmasından toplam 1 saat uyumuyorumdur 🥲