Mavidunyamm bu konuyu biraz anlatabilir misiniz lütfen ? Daha önce de yazılmıştır sizle. Ben şuan tam 38. Haftadayım yani 38+0 . Bebeğin kilosu fazla olacak diye doktor sezaryen gibi görünüyor dedi bana . Minyonmuşum (1.58 /160 boyum bu doğru) 40. Haftaya kadar da bekleyecekmiş, bakacakmış. Ama ben işimi şansa bırakmamalıyım değil mi ? Bu videoyu yapsam bebeğime zarar vermiş olur muyum? Ne de olsa 38 itibariyle doğum olması artık normal ya, yapsam mı ? Sizce yapabilir miyim normal doğum? Çatı muayenesi hiç olmadım eğer olur da çayım darda ve bu videoyu yaparsam sıkıntı yaşar mıyım