Sumeyrasalebci Oğlumu 40+6 da doğurdum. Günler geçtikçe hiç gelmicek gibi geliyordu ama bir vakitleri var. Ve o vakit gelince geliyorlar sabırla beklemek lazım. Çok güzel bir doğumum oldu Allah’a şükür, inşallah kızımda öyle güzel bir doğumla gelir diye dua ediyorum. 40+2 de pazartesi doktora gittiğimde hiç bir açılmam ve sancim yoktu asla. Doktor ilk doğumum olduğu için suni ile denesekte ne kadar acilman olduğunu bilemiyoruz o yüzden perşembe gel tekrar bakalım. Eğer bı acilman olmazsa sezeryan yapabiliriz dedi. Sonrasında bol bol yürüdüm ztn bütün hamileligim boyunca çok yürüyüş yapmıştım. İlişkiye de ara vermedik. Doktorda açılmam olsun diye ilişkiyi tavsiye etti. Yine bol yürüyüş, merdiven çıkma, squat hareketleri ile devam ettim hafta boyunca. Bide çarşamba günü Meryem Ana otunu suya koydum Meryem süresini felen okuduk. Perşembe günü gittiğimde 2 cm açılmam vardı. Ama karnım hiç aşağı düşmedi. Beni gören herkes senin daha doğumuna çok var diyodu. O gün doktordan döndüğümde sürekli karnım sertleşiyordu ve çok yorgun hissediyordum. Eve geldikten sonra nişanım geldi kanlı sümüksü bı yapı. Doktoru aradım muayene ettiğim içindir dedi. Ama içime bir hissiyat düştü sanki gelicegini hissettim. Ama o kadar yorgundum ki aylardır bacak uyusmasindan dolayı geceleri sabah 5′ e kadar odada yürür asla uyuyamazdim. Dua ettim Allah’ım nolur dedim bu halimle doğuma gidersem ben iyice kötü olurum bu gece uyuyayım baba güç ver dedim. Üç ay sonra ilk defa o gece yattım ve 12′ den 5′ e kadar hiç uyanmadan uyudum. Saat 5′ te içimden bişey aktığını hissettim altıma yapıyorum sandım. Hemen kalktım meğerse suyum gelmiş. Eşimde o kadar doğumun henüz olmicagina odaklanmış ki uyku sersemligiyle yat su degildir o diyodu bana😅. Kalktım ped koydum altıma sonra ellerimi yıkamaya gittim. O an bir su boşaldı ped felen asla emmedi onu. Hemen duşa girdim baya sıcak hatta nerdeyse kaynar suyla belimi iyice ovaladim bı yarım saat suyun altinda durdum. Küvet sıcak suyla doldu içinde oturur pozusyonda durdum. Sonra eşimi uyandırdım. Depend külot almıştım iyi ki almışım sadece o emdi akan suyu. Hemen onu giydim. Doktorumu aradım hastaneye gitmemi ebelerin kontrol etmesini söyledi. Hemen çıktık ama hala o kadar olmicagina odaklanmışiz ki cantalarimizi bile almadık. Bir yağmur yagiyordu o saatte bereket yağdı. Hastaneye gittim 4 cm açıklık. Seni yatırmamiz lazım dediler suyum geldigi için enfeksiyon riski olabilirmiş. Bende gram sancı yok ama. Saat 8 de yatisim yapıldı. Odada geziyorum squat hareketleri yapıyorum. Asla bişey yedirmediler. Bir damla su bile içmedim. Sonra saat 10 da başladı benim ufaktan sancılar. Gittikçe şiddeti arttı. Gerçekten çok büyük acıydı ama şükrettim ki Allah’a çok uzun süre çekmedim o sancıları. Açılma arttıkça sancinin şiddeti artıyordu. Tuvalete gitme hissi gelmeye başlayınca beni tekrar kontrol ettiler ve doğum haneye aldılar. Sedyeye yatınca bı anda sancım gitti ama ikinmaya başladım ve üç ikinmada oğlusuma kavuştum Allah’a çok şükür. Gerçekten çok acıydı o sancılar ama sonrasında gelen o güzellik her şeyi unutturuyor. Dikislerim biraz derindi o yüzden uzun sürdü ama dayanilmicak bı acısı yok onunda. 12:20 de bir cuma günü kavuştum evladima. Benim için çok güzel bir doğum oldu ve açıkçası keyif almıştım başarmaktan. İnşallah kızımı da böyle güzelce kucağıma alırım. Yani demem o ki günler geçiyor diye umutsuzluğa kapılmayın bir dakikası saati var ve o saat gelince bir saniye bile durmuyorlar ztn. İnşallah sağlıcakla kolaylıkla kucağınıza alirsiniz bebisinizi