ikikizannesi__ Melike_1616 ilki 19da hissedip ikinciyi 20 de hissetim😂😂 bende bir cinslik var sanırım erken hissedicem diye okadar bekledim tam 20 de hissetim ilk😂😂
Umay_220818 Ben ilk bebek olmasının heyecanı ile 13. Hafta da hissettiğimi sanmıştım ama malesef değilmis , şuan 17. Haftamizdayiz tık yok malesef heyecanla bekliyorum çok istiyorum hissetmeyi 🥲