eminecck Sabahları yumurta, peynir, zeytin, yeşillik, ceviz yiyorum. 2 saat sonra muz yiyorum. Gün içinde de kuru incir, badem ya da fındık yiyorum. Saat beş gibi yemek yiyorum. Akşamları da bir porsiyon meyve. Bende 22+4 üm kilosu tam haftasında 😊
ozgeozcan 25+5 haftalık hamileyim örnek olarak atmak istedim fikir olsun ben diyetisyenden destek alıyorum
srcataby Kizlar ben hic düzgün beslenemiyorum 😶 3 yaşında oğlum var onua vakit gecir ev isi yemek vs derken tek düzenli yediğim öğün akşam yemeği. Bebeğin kilosunda problem yok en azinda simdiye kadar oğluma hamileyken daha özenli besleniyordum simdi sizi görünce farkettim hep geliştirdiğimi bundan sonra daha dikkat edeyim
Soruyorumm _edakrsu22 aynen öyle bu gün bana acı eşiğin düşük mü dedi ben de yok hayır dedim eşime tekrar soruyo canı tatlı mıdır diye eşim de hiç tatlı değildir dedi doktor bana inanmıyor 😁😁güven vermeyen bi tipim galiba
Hilalasena Mutlaka yumurtalı kahvaltı yapıyorum. Tam buğday ekmeği tüketiyorum. Domates salatalık peynir zeytin klasik kahvaltı. Meyve veya ceviz ile ara öğün yapıyorum. Öğle yemeğim genelde sebze oluyor bol yoğurtla yiyorum. Tekrar ara öğün yapıyorum. Ballı muzlu süt yapıp onu içiyorum ara öğünde. Akşam da et tavuk yada sebze ne varsa yiyorum ve gece yatmadan mutlaka süt içiyorum