Kizlar bebislerinizin yastiklari nasil yada tamamen yastiksizmi yatiriyorsunuz biyerde okumustum bebeklerinizi 1 yasina kadar yastiksiz duz bir zeminde yatırın diyordu dogruluk payı nedir tam bilmiyorum kizima cok yuksek olmayan bi yastik kullaniyorum hatta icindeki elyaf varla yok arasi birsey ama sanirim pek sevmiyor duz zeminde yatmayi yastiga yatirdigimda cok rahat uyuyor siz nasil yatiriyorsunuz 🤔