Tarlusal ağır bir söktürücü maalesef doğru ve dikkatli kullanmak gerek, bende tarlusal kullanmıştım adet olmayınca kaset test yaptım ve pozitif çıktı hemen acile gidip kan verdim beta çok çok yüksek değerde çıktı zamanla 2 katına da çıktı oda doğru ilerledi keseyi ve bebeği gördük ileri haftalarda ancak kalp atımı alamadık 9-10 hafta kadar bekledik belki atarsa diye kanamam da olmamıştı maalesef kürtaj ile alınmak durumunda kaldı. Size önerim çok iyi bir doktora vakit kaybetmeden görünmenizdir ve inşallah bebeğin seninledir korkma ama doktora git bekleme..