2erkeksnnesi Kızlar ben bir kızım olursa Asel ismini koyarım diyordum ve çok şükür kızım oluyor. ama bi yanım da diyor ki belki daha güzel isimler vardır araştır … 🙈🤦♀️ Çok kararsız biriyim. Sizin bildiğiniz şöyle çok çok kibar ve güzel kız isimleri var mı 🥰
Lavantam20 2erkeksnnesi zeynep ismini çok beğeniyorum cevremde 2 tane zeynep var karakter olarskta yumuşak ve uyumlular
uzcn Hani olurda hamile kalırsam bi kızım olursa adını defne koymayı dusunuyorum cok hos bi isim 😊 asel de guzel ama
2erkeksnnesi Halimik-60 çok mu var asel ismi 😟 benim çevremdeki arkadaşlarımda çok duyuyorum diyor asel ismini
Opheliaaa 2erkeksnnesi İlk kızımın ismi safiye Eylül Buna da Eliz meva falan diye düşünmüştüm sonra da şunu düşündüm ya neden iki isim koyayım ki ilk kızımın ilk ismi eşimin rahmetli annesiydi kırmak istemedim gönlü olsun dedim koydum. Öyle yani şimdi iki isim koymak istemiyorum nasılsa hep Eylül diyoruz kızıma. Bu kızımda 15 gün falan sonra doğacak nasipse Defne olacak 💚
2erkeksnnesi Opheliaaa bence de çok güzel düşünmüşsünüz bende hep tek isim taraftarıyım 🥰 ve defne ismi de gerçekten çok hoş sağlıkla doğsun ve büyüsün kızınız inşallah 🥰🤲🏻
Bhrsn Bende hep asel koyarim diyordum kizim olunca cok sukurki hamileyim kizim oluyo❣ okadar cogaldiki cevremde aselden vazgectim Ayliz koymayi dusunuyoruz 🌸
2erkeksnnesi Bhrsn bak sende dedin bunu benim arkadaşlarım da diyor aşırı asel ismi var bence başka bak diyorlar 😟