minik_koala_ve_annesi Allah’In izniyle ay’ın 10 u bebegimize kavusacagiz rabbim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin. Isteyen herkese de bu duyguyu rabbim tatdirsin. Durumlar nedir kizlar heycan var mi 😊
Melekprenses minik_koala_ve_annesi bende nasipse pazartesi sabah oğluma kavuşacağım nasipse . Heyecan şua yok ama yarın gece uyuyamam sanırım sezaryen olacak hayırlısıyla acısız olmasını çok istiyorum.
ElizzMom minik_koala_ve_annesi içim içime sığmıyorrr 🐣 saat 2de sezaryen olcam hayırlısı ile sağlıkla hepimiz kucağımıza alalım inşallah♥️♥️
bebetonunannesi16 minik_koala_ve_annesi banada en son pazartesiye gün verdiler cumaydı normalde ama 2gün daha bekleyelim dediler pazartesi gelmeyen bebeğimi suni sancıyla getirtcez sanırım yine ertelemezlerse pazartesi 40+6 olmuş oluyoruz hayırlı dopumlarımız olsun bi avazda inşallah heycan dorukta 😍
minik_koala_ve_annesi Melekprenses keske benimki de sabah olsaydi aksam 20.30 da kurbanlik koyun gibi o saati nasil bekleyecegimi dusunuyorum inanki insallah hayirla gelsinler canim
Ebru-EY minik_koala_ve_annesi ya evet akşam olması bencede kötü 😕 inş bana sabah saatine falan verir. Valla akşam olursa otur bekle resmen 😞 Allah yardımcın olsun
Melekprenses minik_koala_ve_annesi neden o kadar geç saatte olacak resmen bir gün daha bekleyeceksin. Benim sabah Olması çok iyi yoksa beklemek zor olurdu.
minik_koala_ve_annesi ElizzMom nasil tercih ettiniz acaba spinal mi epidural mi genel mi benim ilk gebeligim herkes spinal rahat yorumunu yapinca bende spinal sectim🤭
ElizzMom minik_koala_ve_annesi daha konuşmadık bu konuyu desem😬 pazartesi saat 10.00da hastaneye yatışım olacak o sıra söyleyecek sanırım. Ama ben genel olmak istemiyorum ya epidural ya spinal olur gibime geliyor🙃
minik_koala_ve_annesi ElizzMom yani bende aslinda spinal dedim ama istegimi soyledim o gun gelince neye karar verecek doktor bilmiyorumda 😅
ElizzMom minik_koala_ve_annesi kız hiç bunu düşünmemiştim he olayın heyecanı ile 😂 kaçıncı haftadasınız şuan
ElizzMom minik_koala_ve_annesi 2480 gram dedi. Bendeki tansiyondan gelişimi geriliği var o yüzden erken alıyor 🙄 senin bebiş nasıl
minik_koala_ve_annesi ElizzMom benimki 3200 canim ama doktor cihaz yaniltir 3 kG gozuyle bakiyorum dedi 2 hafta onde oldugu icin gelisimi 22 ekim demisti ama bebek cok asgida acilma vs olabilir erken gelebilir dedi 10 ekime cekti
minik_koala_ve_annesi bebetonunannesi16 masallah saglikla gelsin insallah minikler canim hayirli dogumlar olsun