Emineeeeeee cok silik cıktı canım 4aa transfer oldum tek embriyo erken gebelık almıstım ıkıncı testte belırgınlestı son gun kan vermeye giderken tekrr yaptım baya ortadaydı ama ınsan korkuo gene acabalara dusuyor kan verdıgım gun değerim 223 cıktı ıkıncı kanı 3 gun snra verdım doktor oyle dedı 999 cıktı 15 gın snra kalp ve kese ıkısını dınledık gorduk