sevilzehrasonmez adete 5 gün kalmıştı erken gebelik testinde gördüm önce kanda 4.4 çıktı iki gün sonra 27 çıkınca doktorum hamilesin dedi kontrole çağırdı rahimde gebelik belirtileri görünüyor dedi 4 gün sonra testi tekrar yap demişti
Dış gebeliktede hcg değeri artar normal gebelikte olduğu gibi ama kese olması gereken yere yerleşmez ya tüpe yada rahim içinde olmaması gereken yerde yerleşir
Sağlık ocağı doktoru ilk hcg ile dış gebelik diyemez kadın doğumcular bile gebelik ilerledikçe usg anlar
Sen içini fereh tut ikinci testleri tekrarla