sevilzehrasonmez gecikmemin 3.günü beta 36 cikti,2 gün sonra bidaha beta verdim 40 çıktı aile hekimi kadin doguma gidin dedi,olumsuz görüyorum ama 2 gün sonraki degerlerinize göre net konusucam dedi bugün gittim 73 e yükselmis gayet iyi dedi,2 gün sonra bidaha gidicem,hayirlisi olsun çok olumsuz düşünmeyin vakti zamaniysa bize tutunucaktır🙏