Son-ali295 gunesx uygulamaya göre 41 gün kaldı ilklerde sezeryan dedi 18 kasım ortalama demişti ama şuan normal olabilir dedi iki hafta sonra net belli olur inşallah normal doğum olur ya 😊
3bebeli1kedili gunesx 49 gün yazıyor ama ya 10 gün ya da 15 günüm kaldı Rabbimden dileğim 15 gün olması 🤗 inşallah kuzularımla eve dönebiliriz iki hafta daha atarsa 🤲🏻
Dogagumus gunesx bizim kız birazcık iri boyuda uzun eşimle bende kilolu doğmuşuz şuandada ikimizde uzunuz doktorumuz küçük beklemiyordum zaten sizin kızı diyo 😁 oyüzden şmdiden sezeryan planlamış olduk mecburen