gunesx 14 gün son bizimde ama 3 gündür şiddetli bir baş ağrım ve tansiyonum hep 14 de 13 de oynuyor bugün doktora gittim hemen yüksek çıkınca 14:9 çıktı doktor hemen idarar testi yaptı şükür protein falan temız çıktı ilaç verdi baş ağrım pazartesiye kadar geçmezse doğuma alıcam dedi bakalım hayırlısı olur inşallah biraz çok stres oldum ama sağ Salim kucağıma alırım inşallah 🤲