hasretlik aksi yada inatçı bir çocuk olması ebeveynlerin tutumlarıyla alakalı olabilir fakat çocuğun yerinde duramayıp hareketli olması ve bu enerjiyi farklı yaramazlıklara dönüştürmesinin aileyle bağlantılı olduğunu düşünmüyorum. Zira kaç tane çocuk 9 aylık yürüyüp, yürümek yerine koşmayı seçiyordur. İlk oğlumdan biliyorum aşırı hareketli bir çocuktu ve yerinde duramayınca ister istemez keşif içinde yapmadığı kalmazdı. Ve o isim için herkes aynı yorumu yapardı. İsmin enerjisi var ve hepimiz o enerjileri taşıyoruz. Elbette istisnalar olabilir sizin oglunuzda olduğu gibi ama yiğit isminde 2 çocuk tanıyorum ve ikisi de çok sakin. Yani ismin enerjisi önemli..