Merhaba hanımlar
Oğlum olursa ismini Yağız koymayı düşünüyoruz ama isimlerin çocukların üstünde olan etkisine inanıyorum. Yağız ismini koyanınız yada etrafında Yağız isminde tanıdığı çocuk olanlar yazabilir misiniz yaramaz mı oluyorlar yoksa sakin mi?