Ozlemytncy1 Ben de 30. Haftadan beri kullanıyorum sabah akşam, 34+5 e geldik bol istirahatle birlikte kullanılırsa kesinlikle rahatlatan bir ilaç
Minicigimmm Esra88kskn Merhabalar benimde rahim ağzı kısalmam var normalde günde 2 tane adalat içiyordum 30mg bugün günde 4 e çıkardı sabah 2 akşam 2 şeklinde al dedi ama sizin gibi 6 saatte bir mi alsam acaba ??
Esra88kskn Minicigimmm niye cok mu kasilmaniz var bence 6 saatte bir alin ben daha once gun icerisinde 4 kere aliyodum ama geceleri cok kasilmam oluyordu doktorum 6 saatte bir ic dedi alarm kurup iciyorum kasilmalarim gecti sukur 35+4 olduk bence benimki gibi icin
Minicigimmm Esra88kskn Doktoruma tekrar sordum sabah 2 akşam 2 dedi.Dozu artırmış olduk yani 30mglık kullanıyorum şimdi sabah 60 akşam 60 olucak.Bugün nstde düzenli kasılmam çıktı ondan verdi cnm
Minicigimmm Esra88kskn Günlük 3 ltnin altına düşmemeye çalışıyorum 🙏🏻 İnş emeklerimizin karşılığını alrıız.