bir_pasa_annesi Mrb kizlar dün dokotrum adalat yazdı kasılmalarım çok olduğu için tansiyon ilacı ama ona faydası var dedi günde 4 tane alacaksın dedi ama eczacı da bir tane isaretledi günde 4 tane içen var mı bu ilaci
Esra88kskn Riskli gebeyim uzun suredir gunde 4 defa iciyorum kasilmalarim oldugu icin 33 haftalik olduk onceki gebeligimde de ictim korkma doktoruna guven 6 saat arayla iciyorum saat kurup
Minicigimmm Esra88kskn Merhabalar benimde rahim ağzı kısalmam var normalde günde 2 tane adalat içiyordum 30mg bugün günde 4 e çıkardı sabah 2 akşam 2 şeklinde al dedi ama sizin gibi 6 saatte bir mi alsam acaba ??
Esra88kskn Qnl yok yan etki yapmadi aksine unuttugum zamanlar kasilmalarim fena artiyor duzenli icince rahatliyorum.ben 20 li haftalarin başinda basladim ama tam kacinci haftaydi hatirlayamiyorum korkma doktoruna guven
Esra88kskn Qnl olabilir cnm kabizlik ve bas agrisi icin bol bol su ic kasilma daha onemli şu donemde emin ol ins saglikla kucagina alirsin sen de 🙏
Qnl Esra88kskn içiyorum bol suyla kesinlikle kasılma daha önemli ana bugün adalat ve endol içmene rağmen durmadı bebekler :(((
Crn97 Kasılma dediğiniz nasıl bişey kızlar doktor bana da yazdı ilac 3 gündür içiyorum benim karnım semsert oluyo sizinde öyle mi ?
Esra88kskn Crn97 kasilma bebegin bi tarafta toplanip sertlesmesi bicak kesigi gibi olmasi aci vermesi kanin sertlesmesi bu sekilde