Bende şu an bir sorun yok rahim uzunluğum vs şuan iyi ama ilerleyen zamanlar için önlem amaçlı daha önce normal doğum historoskopi ve rahim ile ilgili ameliyat geçirdim yaşayan bebeğim yok şimdi de ikiz gebeyim tedbir almamız gerekiyor inşallah hepimiz için her şey güzel olur