Serap-Yigit busbussss mide bulantım yanmam var aşırı derecede. Suya atılıyor tadı çok kötü. İçtikten sonra ağzımı kenara koymak istiyorum tadı gitsin diye 😂2 demir ilacı içiyorum toz şeklinde bir bardak suya dökülüyor. D vitamini içiyorum. Bir de bu ama içerken zorlanıyorum.
busbussss Serap-Yigit Evet değişik bir tadı var :) ben ılık suya koymuştum erimesi içi bazıları su soğuk olursa tadı daha iyi oluyor diyordu hiç denemedim öyle :) Bir de nerede saklıyorsunuz 25 derecenin altında saklayınız diyor ama evler yazın klima çalışmadığında 25 in üzerinde genelde
busbussss Elisam123 evet öyle yapayim. Siz sicak havalarda nerede saklıyorsunuz magnezyum tableti dolapta mı yoksa normal oda sıcaklığında mi
Rozalin busbussss ben çok bacak ağrısı yaşadım çok kasılmam oluyordu doktor magnezyum verdi içtim iyi geldi sonra araştırdım bazı magnezyum markaları ishal etkisi yapıyor magnezyum oksit yazıyorsa ishal etkisi yapar genelde devlet bu magnezyum markalarını karşılıyor ama içinde magnezyum miktarı az ben yine araştırdım ve magnezyum sitrat daha çok magnezyum içeriyor devlet karşılamıyor ben magnesiyum diasparol kullandım iyi geldi sana tavsiyem ostecare ve magnezyum diasparol al onlarda oksit yok sitrat var üzerinde yazıyor zaten
busbussss Rozalin Evet haklısınız bana doktor Efermag adında bir suda eriyen tablet vermişti şuan baktım magnezyum oksit yazıyor o yüzden yaptı demekki bunları doktoruna sorayım sizin yazdıklarınızı çok teşekkür ederim :)
emsef Minikbebegim1999 bende içtiğimden beri daha çok ağrım oldu özellikle de gece bacak iç kısmıma ağrı giriyor sol bacağımın üstüne basınca sancı hissediyorum
Minikbebegim1999 emsef belki ihtiyacın yokdur ondan da olabilir benm kanda gayet yuksekti magnezyum ben dedm olsun icimde belki karın sertliğine iyi gelir diye oda içtiğim gibi bacaklarima kramp girdi
ZelihaAcarrr busbussss hamilelikte normal dedi magnezyum verdi işte ama bir aydır kullanıyorum bir faydasını görmedim hala aynı parmaklarım karıncalı
busbussss ZelihaAcarrr doktorunuz normal dediyse endişelenicek bir şey yoktur ama magnezyum takviyesinin yeterli olmadığını yararı olmadığını belirtin bence doktorunuza belki başka bir şey verir iyi gelecek
VerdaY 28+3 haftalığım Demir ilacı Magnezyum Balık yağı kullanıyorum. Doktorumuz gerekli görmese inanın vermez, hepsi bebeklerimizin ve bizim sağlığımız için.
busbussss VerdaY evet vitaminler önemli düzenli kullanmak gerekiyor sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz
Mammy123 busbussss malesef öyle gündüz biraz daha iyiyim ama gece yattığımda başlıyor çok kötü çarşambaya kadar izinliymiş doktorum 🙁
busbussss Mammy123 evet sırt ağrıları özellikle gündüz kendimizi yorunca da oluyor ama gebelikte normal diye biliyorum doktorunuzu arasan sorsan en azından çarşambaya kadar beklememiş olursun canım ilaç ismi söyler belki alırsın