Melokrks busbussss Ben doğum yaptım ama hamileyken hep kullandım kaçıncı haftada başladığımı hatırlamıyorum gebelik sonuna kadar kullandım bacaklarım çok ağrıyordu kramplar giriyordu sağımdan soluma çeviremiyordum bence gerekli magnosit kullandım ve iyi geliyordu
Mammy123 busbussss 21. Haftadayım aradım çarşambaya kadar izinliymiş acaba gidip eczaneden alsam mı direk
busbussss Mammy123 bence doktorunuza danışın öyle alın doktorunuz da onay verirse kullanırsınız bir çok magnezyum tablet ilacı var size uygun olanını verir hem. sırt ağrılarınız çok dayanılamayacak gibi mi?
egesmommm busbussss 12. haftadan beri Magosit magnezyum kullanıyorum her gün bir tane. Şu an 24. haftadayım ki çok fazla sırt ağrılarım oluyordu oldukça azaldı
busbussss egesmommm sevindim size iyi gelmesine sırt ağrısı gebelikte oluyormuş genelde özellikle ilerleyen haftalarda artıyormuş
Serap-Yigit busbussss bana da öyle yaptı. Bir kaç günde bir anca içiyorum. Çok yan etki yaptı ishal oldum her içtiğimde 2 günde ya da 3 günde bir içiyorum
busbussss Serap-Yigit evet bana da öyle yaptı yapınca kullanmayı kestim bende ama kullanmak da iyi diyorlar aslında
busbussss Ahuum Ben de akşam içiyordum ama biraz daha geç saatte. Hamilelikte kabızlık çok zor gerçekten
Mammy123 busbussss malesef öyle gündüz biraz daha iyiyim ama gece yattığımda başlıyor çok kötü çarşambaya kadar izinliymiş doktorum 🙁
ZelihaAcarrr busbussss hamilelikte normal dedi magnezyum verdi işte ama bir aydır kullanıyorum bir faydasını görmedim hala aynı parmaklarım karıncalı
Serap-Yigit busbussss erken doğumu ve kasılmaları önlüyor. Bacak kramplarını önlüyor. Tek kullanamadığım ilaç bu. Kalan hepsini düzenli kullanıyorum
Elisam123 busbussss tek doz yetmiyor 2 içiyorum hatta iyi ki hatırlattın kalıp içim onu içmediğim günün ertesi bacaklarım tutmuyor yürüyemiyorum
busbussss Elisam123 için için şifa olsun inşallah :) baya iyi geliyor demek kaç haftalıksınız siz şuan?
busbussss MelisY evet bağırsakları yumuşatıyor heralde ishal yapabiliyor ama tok karnına yemekle beraber alındığında yapmıyormuş sanırım
busbussss Elisam123 Evet son haftalarda ağrılar da artıyor Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah hepimize :)
A_syma busbussss Benim doktorum 2 gebeligimdede gerek gormedi. Cok agri ve kramp yasiyormusun diye sordu. Hayir deyince kullanmayalim dedi. Erken dogum ,erken sanci ve kramp fazlaligim olmadigi icin. 2. Gebeligim bundada kullanmiyorum.
busbussss A_syma evet genelde ağrılar kramplarda veriliyor ama tabiki şikayet ağrı vs yoksa kullanmaya da gerek yok tabiki haklısınız
busbussss Serap-Yigit evet vitaminleri düzenli kullanmak gerekiyor ama magnezyum şikayet varsa veriliyor genelde siz neden kullanamadınız
Serap-Yigit busbussss mide bulantım yanmam var aşırı derecede. Suya atılıyor tadı çok kötü. İçtikten sonra ağzımı kenara koymak istiyorum tadı gitsin diye 😂2 demir ilacı içiyorum toz şeklinde bir bardak suya dökülüyor. D vitamini içiyorum. Bir de bu ama içerken zorlanıyorum.