Fundayakut nrkdn Başlarda bişey yoktu sadece göğüslerim çok hassaslaşmıştı sonrasında 12. Haftaya kadar süren miğde bulantısı ilaçla zor duruyordum başka bişey olmadı e tabi biraz da halsizlik 😅🤰🌸
Dogukoo nrkdn ben tatlı seven bi insan değilim hep ekşi tuzlu şeyler yedim ilk 3 ay miğde bulantım oldu 3 aydan sonra ne yesem cıkarıyodum agzımın tadı yerine gelsin diye yediğiimi de cıkarıyodum o ara 4 kilo verdim hatta 4. 5. Aydan sonra azaldı zamanla gecti hamilelikten önce reflüm vardı ondan mı bilmiyorum ama 6. Aydan sonra da reflü cıktı hemen hemen her gün miğdem ekşiyor boğazıma geliyor iğrenc bi his erkek olmasından kaynaklı oldugunu düşünmüyorum ama yinede yazayım dedim🤭
nrkdn Fundayakut rabbim çok kolay bir Doğum yapmayı yavrunuzu da sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💐
Fundayakut nrkdn Bende öyleydim yani normalde çikolata falan çok yerim ama kahvaltıda bal bile yemiyordum 🤣 inşallah olur tabi öncelikle sağlıklı doğsun sen kaç haftalıksın ?
1Neseekokcen_ nrkdn benimde oglusum olucak Ama ben tatlı ekşi acı karışık hepsini yiyesim geliyordu 🤣🤣😂
Faness nrkdn 1.valla ben hiç bulantı yaşamadım sadece uykum vardı çoook rahattım 2.tatlı yedim ve hala yiyorum 3.karnım sivri büyüyor öne doğru yanlarım boş 4.hiç sinirli değildim rahattım 5.götüm büyümedi 6.saçlarım parladı ve güzellik geldi her gören erkek bebek dedi 7.rüyalarımda hep erkek bebek gördüm Ve sonuç 14.haftayım doktor kız olabilir dedi belli değil ama kız gibi görüyorum dedi ben ŞOK 🤣🤣🤣
Helinozan Fundayakut benimd3 oglan deli gibi tatli istiyor gecen sabah 5de baklava serbeti aserdim o derece yani bacim annemden biliyorum kardesime hamileyken hergece babm ona yaspasta baklava eksik etmezdi tabi insandan insana değişiyor hakkinizi helal edin tatli dan bahsettim ama canınız cekmesin
Fundayakut Dogukoo Benimde reflüm vardı hamilelikten önce ilk üç ay miğde bulantısı çok çektim ilaçla duruyordum şimdi iyiyim ama gece yatmadan önce bişey yersem uyuyamıyorum ı yüzden yatmadan önce bişeyler yememeye dikkat ediyorum 😓
Emineramazan nrkdn daha cinsiyetimz belli değil ama merakla bekliyorm , sürekli ekşi tuzlu yiyrm limona tuz atıp . Ekşi nar,, ekşi mandalin fln 🥰🤗 sağlıkla gelsnn bakalm gönlümden geçen hep kız ama kısmet baklm
Dogukoo Fundayakut suan acım yemedim rn son 6 da yemiştim reflüm cıktı yine dayanamadım saat 10 da kaşar peynir yedim ekmekle geçmedi maden suyu içtim kısa bi süre rahatladım yine başladı aylardır cekiyorum bi çözüm bulamadım yatagın ortasına cıkaracagım ne var ne yok içim rahatlayacak en sonunda 😄