Benimde en çok kullandığım ürün bebeğim yeni dogdugunda bir akşam üstü burnundan kusmuk gelmesiyle bizi bir telaş aldı ya uyurken olursa diye AVM kapanmadan gidip aldık 😊 ama okadar çok kullandimki gece onun içinde yanımda yatırdım ezerim korkusu olmadı boğulur korkusu olmadı Cook rahat ettim ikinci çocuğum için saklamistim