Seyma0323 Fundayakut daha dün kargodan geldi🤭 zaten en fazla 3 ay kullanacaksın çok pahlılara gerek yok bence. Benim bebeğim daha doğmadı ama ben boğalma vs den çok korktuğum için aldım🙃
Fundayakut Seyma0323 Valla baktımda dediğin fiyata bulamadım rica etsem bi linkini bırakabilir misin ?
Seyma0323 Fundayakut tabi canim https://www.e-bebek.com/baby-plus-bebek-eko-reflu-yastigi-beyaz-p-byp-2191?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=18384863209&utm_content=&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMI1YK92dzd-gIVfBoGAB2_cQRiEAQYASABEgJ9AvD_BwE
Pnrcnr Fundayakut bende e bebekten aldım, titreşimi de vardı. Bebeğim kolikti titreşimi bile bazen susturuyor iyi geliyordu. Doktorumuza sormuştum bir sıkıntı olmaz titreşim demişti. 2 ay kullandık baya rahat ettik. Kusması vs olmadı hiç.
eylulicten Fundayakut bilmiyorum ki bende aldim oyle duruyor serte benziyor yikasam sanki bozulur gibi
Esmakrds Fundayakut üzerinde ki kılıflar genelde fermuarlı oluyor. Çıkarıp yıkayabiliriz diye biliyorum
Fundayakut eylulicten Yok öyle değil kılıfı çıkıyordur belki ama zaten direk yatırmazsın olmadı üstüne bi battaniye bişey atarsın öyle kirlenmez 😅
Ballisinsen Fundayakut ben aldim. Cokta gerekli degil acikcasi. Az kullandim. Hemen kaldirdim zaten. 2. Cocugada bir iki kullanim dedim maksat odadan salona tasimak icin 😂 snrada saticam tertemiz. Icine battaniye serip kullandim
Fundayakut eylulicten Bende alıcaktım sonra vazgeçtim zaten yeni doğduğunda kundak yapıp koyucam beşiğe altında çarşaf da var yatağın kolıfı da çıkıyor yeter daha ne olsun 😅
eylulicten Fundayakut aklima sey geliyor sleepynin alt acma bezleri var kullan at buyuk baya olmadi onlardan sericem alez gibi onlarda