Noname9492 ben de 10.10.2022 :) 39+4 olmuş olacak. Bebek çok yukarıda doğumun çok travmatik olur, hemoroid de var uğraşma bence dedi doktor. Tamam dedim bende zaten normal doğuma da doktorum ikna etmişti. Heyecanlıyım biraz da korkuyorum. İnşallah çok güzel olur herşey çocuklarımız ve bizler için