mihrimahsultan Kaderyas0327 ben de ilk defa oldum ve hic acimadi.. kimisi kan geliyor yok yanma oluyor oturamadik falan diyor bende hicbir sey olmadi. bende yazilanlardan cok korkmustum
Nurmelisakaynak Kaderyas0327 kasma rahat ol hatta o an başka bişi düşünmeye çalış bacaklarını sıkma o zaman cidden anlamıyorsun değilse o parmak sana kol gibi gelir acıya odaklanma o durumdayken kabaca yazdım sanırım özür dilerim ama herkes korkuyor bu durumdan Eğer o çocuğa rahat bi şekilde sahip olmak istiyorsak gözümüzü yummamız gerek acıya da katlanacağız 🙈
Esesli Kaderyas0327 suni sancı çekerken kaç kişi kaç kez parmakladı baktıklar sayamadım. En son ebe ya sen direk acıyorsun bacaklarını hiç böylesini görmedim dedi. Bende dedim alıştım artık napim
Demmo Kaderyas0327 doğum yapmadan 1 hafta önce özemdeki doktor yapmıştı hafif bi ağrım olmuştu. Sancılarım tuttuğunda devlete gittim orda bir ebe vardı kadinin yuzunu5 ölsem unitmam. Dediğin gibi sanki kokunj5 soktu. Ayni günün gecesi özel e gittimnoradaki ebe bakarken hiç ama hiç hissetmedim . Hasta dan hastaya değil bence bakandan bakana değişiyor acısı.
Ecrinimleyla Nefesim74 valla bende bağırmıştım ama ben devlette olduğum için böyle önden çatı muayenesi falan yapmadılar doğum yaptığım gün sancılarım varken yapıldı bana ama gerçekten canım çok yandı ve kaç kere gidip gelip baktılar sürekli ne kadar açılmış diye bakıyorlardı bu özel hastanelerin saçmalığı önden çatı muayenesi yapıp insanları korkutuyorlar sezeryan olmaları için Doğum sancısı gelmeden çatının müsait olup olmadığını nerden anlıyorlar acaba bende özele gidiyorum şu an ama doktorum bana öyle bişey derse asla kabul etmem Doğum sancılarım olmadan çayı muayenesi falan yaptrmam
Nurmelisakaynak Ecrinimleyla Gugu ne yazıkki o muayene yapılacak ya Doğum öncesi ya Doğum başlamadan hemen önce öle ben yaptırmayacağım demek olmuyor yani açılmanın durumuna bakmadan doğumu başlatamaz başlamaya hazır doğumu da kontrol etmeden yapamaz hiç bi doktor korkan var ise bence sezeryan sizin için ideal görünüyor
Ecrinimleyla Nurmelisakaynak ben öncesinde yaptırmam dedim zaten 😂 Doğum esnasında tabi ki de yapılacak bi tane normal Doğum yaptım zaten nasip olursa bu da ikinci olacak
Zeynp Brlgry eğer öyleyse bu tepki gerçekten fazla Bende muayene olmuştum Sakin olun hanımlar oradan bir can çıkacak 2 parmağını sokmuş sadece 😂 Bir vücut çıkaracaksınız oradan 😆
Dilara55 Kaderyas0327 ben hiç anlamadım bile çatı muayenesini gayet rahat çıktım doktorum geldi şarkı söylüyordu bende eşlik ettim kalk dedi dedim nereye bitti dedi :)
esrasd Kızlar rahat olun gevşeyin asla acımıyor zaten 30 saniye falan sürdü acısa nolucak dayanırsınız ama zaten A-CI-MI-YOR!!!! Bu çatı muayenesi burada aşırı abartılıyor hiçbir numarası yok geçen hafta oldum ki ben de rahat değildim gittiğimde korkudan tansiyonum fırlamıştı ama kasarsanız acır dediğim gibi 30 saniye-1 dk öyle on saat bakmıyor. Acıyanlar da işte kastıkları için o yüzden rahaaaat saakiiin 😄😄
Esomami Minikdunyam herkes bir degil korkma canim ben dogumumdan bi gun once hastaneye yatmistm sabaha kadar 5 kisi 3 farkli insan bakti acimadi kendinizi kasmayin bisecik olmaz :) suan ikinciye hamileym sezeryan olcM gerek duymazlar heralde bundan alltn muayneyede
Oyku34 Asya_2402 bence hicc korkulacak bisey degil .ben de oldum ilk cok korktum tansiyonum 14 dü. Sonra doktor rahatlatti bni jel istedi derken bakmis bile hissetmedim .snra tansiyonuma bakti 12'e dusmustu ..sadece rahat birak kasma dedi .
Oyku34 Bence doktr yapicam dediktrn sonra yaptirilmali .. bn 37 haftalik hamileym 1cm acilmam varmis ve doktor sadece istirahat et uzan dedi . Bilmesem iş yapmaya devam ederdim kndimi cok yormuyorm simdi.
PasaninAnnesi Kaderyas0327 aynı beni anlatmissin ben bacağımla doktoru itmistim bide bu ne ağrılı birseymis diye bağırıyodum 😂 çati muayenesinde 4 cm acilma vardi 38.haftamda o tramvadan sonra normal doğuramadm 😂