ozgul23 Kaderyas0327 bana açıklık var mı yok mu diye bakılmıştır 24. Haftada çatı muanesiyle aynı mı bu açıklık bakma işlemi
Mehtapkz Kaderyas0327 canim catida buladr bagardiysan dogum zamaninda naparsin bilemedim ebelere tekme tokat girismeyesin 😆😆 cunku her yarim saaat 1 saatte gelip bakiolar acilmada gorede parmak sayisi cogaliyordu sanirim bakarlarken
essyagiz Kaderyas0327 Gerçekten çatı muayenesinden korkutulmaya çook ihtiyacım vardı, teşekkürler içime su serptiniz🙄☺️
ozgeya Kendinizi kasmadığınız sürece korkulacak birşey değil bence.ben de burda okuduklarımla hep korkuyordum,strese giriyordum yapamayacağım diye.Kasık ağrısı şikayetiyle 37.haftamda doktorum çatı muayenesi yapacağım deyince titreyecek hale geldim,ama rahat bırakmaya şartladım kendimi. Hiç de korkulacak birşey olmadığını gördüm.evet hissel olarak güzel değil,bastırdıkları içinde hissettiğiniz baskı hissi artıyor ama o an kendiniz ve bebeğiniz için yapılması gerektiğini düşünüp kendinizi rahatlatınca geçiyor. Hem mesela benim doğumum normal oldu ve sancılarım başlayıpta doğumhaneye girince doğum gerçekleşene kadar 6-7 defa yapıldı.normal doğumda bunu çok yapıyorlar.ama insan kendini rahatlatınca baskı hissinden başka birşey hissetmiyorsunuz.
Habis07 Kaderyas0327 ebelerin eli cok agır valla canım doktor yapsa daha iyi olur :) ben ıkı kere oldum asırı agrım olmadı ama haff kanamıstı cok korkmustum