Nefesim74 valla bende bağırmıştım ama ben devlette olduğum için böyle önden çatı muayenesi falan yapmadılar doğum yaptığım gün sancılarım varken yapıldı bana ama gerçekten canım çok yandı ve kaç kere gidip gelip baktılar sürekli ne kadar açılmış diye bakıyorlardı bu özel hastanelerin saçmalığı önden çatı muayenesi yapıp insanları korkutuyorlar sezeryan olmaları için Doğum sancısı gelmeden çatının müsait olup olmadığını nerden anlıyorlar acaba bende özele gidiyorum şu an ama doktorum bana öyle bişey derse asla kabul etmem Doğum sancılarım olmadan çayı muayenesi falan yaptrmam