Kaderyas0327 Kızlar bugün çatı muyenesi oldum Allahım diyorum ya ben altım çıplak bir şekilde ebeyle konuşuyorum işte alttan muayne çok acıtıyormuş öylemi falan demeye kalmadan kadın parmağını bir soktu afedersiniz sanki parmağı değil kokunu soktu gibi geldi bana 🤭😁 bas bas bağırdım tabi kişiden kişiye farklıdır ama benimki çok acıdı bağırıyorum diye elimi ağzıma koydum ama nasıl bağırıyorum çok acıdı benim ki ilk kez çatı muaynesi oldum çok zormuş bir daha doktor alttan bakalım derse hemen hastaneden kaçmayı planlıyorum 😂
Minikdunyam Kaderyas0327 of ya ama neden korkutuyorsunuz anlamıyorum bazısı da hiç birşey anlamadım diyor 😕😕 herkes bir değil tabi
Brlgry Kaderyas0327 ya henüz çatı muayenesi olmadım hamile olmadan önce doktor alttan parmak ile bakıyordu aynı şeyler mi acaba 🤦🏼♀️🤔🤔
Kaderyas0327 ZeynepOsman55 acı gerçekler mutlaka yaşıyacaksın sonuçta anne olmak kolay değil hele birde normal doğum söz konusuysa benden duymasan başkasından mutlaka duyucaktın emin ol ben sadece paylaşmak istedim 🤭
Pamukkkk ZeynepOsman55 hayir hayir sakin korkmayin 5 sn bile surmuyo bana 3 kere yaptilar ilkinde hic acimadi bugunde oldum bu sefer biraz bastirdi aa diye bagirdim ama 2 sn bile surmedi acisi ole dusunun 😂 abartilcak bi aci degil kizlar sadeve kendinizi kasmayin okadar kasinca aciyor benden demesi ❤
Minaveannesi Minikdunyam ben ilk alttan muaynede acı hissetmedim Yaklasik 2 saat once ikinciyi oldum hissettim biraz ama olup bitecek kadar degil ağrı eşiginize bagli bisey bu
Kaderyas0327 Minikdunyam tabiki de herkes bir değil ben sanırım kendimi çok kastım ondan kişiden kişiye farklı rahat bırakmalı insan kendini
Esomami Minikdunyam herkes bir degil korkma canim ben dogumumdan bi gun once hastaneye yatmistm sabaha kadar 5 kisi 3 farkli insan bakti acimadi kendinizi kasmayin bisecik olmaz :) suan ikinciye hamileym sezeryan olcM gerek duymazlar heralde bundan alltn muayneyede
Kaderyas0327 Brlgry bende de enfeksiyon vardı bana da bakmıştı doktor gebelikten önce bende öyle sanıyordum ama çok farklı bu
Zeynp Brlgry eğer öyleyse bu tepki gerçekten fazla Bende muayene olmuştum Sakin olun hanımlar oradan bir can çıkacak 2 parmağını sokmuş sadece 😂 Bir vücut çıkaracaksınız oradan 😆
Kaderyas0327 Sakaryali54 normal doğum söz konusuysa mecbur oluyor o canım yani açılman var mı diye bakıyorlar 🙈🤭
Kaderyas0327 Hafizeipek yaaa korkunç demeyelim gülerek anlattığımın farkındasınız demi esprisindeyim işin kişiden kişiye değişiyor tabi 😂🤭🤭
Kaderyas0327 EsraDabakzkal hiç aklıma bile gelmedi nefes egzersizi valla yalan söylemiyim açıkçası korkarak girdiğim için odaya belki ondan da çok acı duymuş olabilirim 😂🤭
Caglasmsk EsraDabakzkal nefes egzersizlerinin cok faydasi var. Kendini kasarak girersen cok acir zaten. Ben burdan okuduklarmla uygulamistm nefes egzersizlerini acikligima bakmisti doktor. Ben hic hissetmedim şahsen acısını. Yani canımda cok tatlidir oysaki😁🤭
Minikdunyam Kaderyas0327 olabilir canım ben 7 haftalıkken kalp atışını duymak için Altan bakmam lazım dedi bi kere devlette bakmışlardı aklım çıkıyordu öyle sandım ama o gün hiç bişey anlamadım ve rahatladım inşallah çatıda da aynısı olur 😁
Kaderyas0327 [bilinmeyen] ne güzel yapmışsın benimde aklımdan geçmedi değil ama doktorumu çok seviyorum 🙈
Sakaryali54 Kaderyas0327 normal istemiyorm dye bgn doktorla kavga asamasina geldk sezeryan istiyorm diyorm anlamadi gerizekali kadn sief bubyuzden degstircem doktoru
PINARPEKER bende çok korktum şimdi yaa. hemde benim karnım çok assada. daha 30 haftaligim. o yüzden çok acicak belkide ya😢😭😭😭
Kaderyas0327 PINARPEKER yok ya ben çok kastım kendimi belki de ondandır bu kadar acı kendini rahat bırak hiç acımıycak korkma 😂🤭