Mrvbnbg2208 ben ilkte yaptirdim bundada yaptirdim. Allah korusun bisey olurda bisey cikarsa en azindan dogumdan snra bilirim bi hasataligi oldugunu ona gore yolumuzu çizer tedavi yontemlerine bakar ona gore bi yol izleriz. Dogurupta daha sonrasinda hastaliginin ne oldugunu arastirıp ögrenmekle vakit kaybetmeyiz. Kendi karariniz tabii ama bence yaptirin