2li yaptırmadım, doktorum kızdı sırf onu kırmayayim diye 3lü tarama yaptırdım ama hiç gerek yokmuş bence,çünkü güvenilir değiller riskli çıkarsa gebeliğin zehir olur içinde bi korkuyla yaşarsın.Detayli Usg çektirdim yeterliydi bence.Normal ultrasonda bebeğimin burun kemiğine ense kalınlığına felan bakılmıştı.Karar sizin tabii ki 😊