SevgiErsoy merhaba, ben bugün çatı muayenesi oldum 38 hafta 1 günlük gebeyim. İkinci nst ye de bugün girdim kasılmalarım yok. Çatı muayenesi sonrasın da da hiçbir lekelenme olmadı henüz, doktor olabileceğini de iletti. Doktorunuza güvenin, Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🌸💖