Arkadaşlar şuanda 34+5 teyim . Dün nst de küçük bi kasılma gördü doktorum . Hareket ettinmi veya hapşırıp öksürdünmü diye sordu hayır dedim . Burda hafif bi kasılma var dedi. Muhtemelen yalancı sancıdır ama emin olmak istiyorum . İstersen şimdi muayene ediyim dedi . Karışık duygular içine girdim . Öncelikle sancı için çok erken diye düşündüm ve söyledim . İkinci olarak bir çok kişiden , muayeneden sonra uyarılma olduğunu , nişan geldiğini , akabinde kısa süre içinde doğumun başladığını duydum . Bu yüzden doktora şuanda vücut temizliği olarak müsait değilim yakın zamanda daha sonra yapalım dedim ve çıktım . Aklım çok karışık ne yapmalıyım ?