Meresss QUEEN088 ahh canım 20. Haftadan beri çekiyorum bel sırt ağladımı bilirim çare yok melhem dedim rahatlatması için doktorum olmaz dedi
QUEEN088 girl_boy_annesi Günde 2 defa kullanıyorum.Kasık kol ağrılarıma yardımcı oldu.Bel ağrısını bitürlü yardımcı olmuyor.
Meresss QUEEN088 hayır canım normal dedi doktor yatıyorum sürekli ben yatsamda ağrıyo iki dolansamda ağrıyo
suelin QUEEN088 omurga sirtin tamami bacaklar kalca bel kaburgalarima vuruyor kısacası pek iyi de sayilmam otursam kalkamıyorum kalksam yürüyemiyorum zar zor fakat hamdolsun 🙂 sağlıklı olsunlar da bunlar gelip geçici
[silindi] Magnezyum eksikliği vardır bende de çok oluyordu ama Magnezyum kullanınca geçti. Yorulmayın bu haftalar riskli haftalar biraz pis dursun evler bırakın sizden evladınızdan önemli değil
_edakrsu22 QUEEN088 gaviscon şurup vermişti o kesmiyor sanki genzimden aşağısında ateş yakıyorlar o denli yanıyor geceleri
Bernnnaaaa QUEEN088 benim gebeliğin başından beri bel ağrısı var 27.haftadayım iyice arttı nefes alıp vermemde sıklaştı ağırlaştırılmı hissediyorum artık 🙂
Prensesim- 28 haftalık olduk ara ara çeşitli ağrılar oluyor inşallah sağlıkla kavuşalım bebeğimizle bunlar geçici inşallah 🙏