QUEEN088 Benim çok bel ağrılarım var.Bazen uzanıyorum kalkamıyorum🥺🥺.Sizdede oluyormu?Normalmi böyle çok olması?
gullokumum ebrucan QUEEN088 28 haftaligiz bende çok yorulunca oluyo yerimden kalkamiyorum ama dinlenince geciyo kendini çok yorma canım🌼
QUEEN088 girl_boy_annesi Evet aslında 1gün boyu temizlik yapdım ne oldusa ondan sonra 3 gündü hiç geçmedi.🥺Korkuyorum şimdi bile belim kırılıcak gibi.
Elilar2225 QUEEN088 ne vacibdi özünüzü yormayın esas sizin ve usagin sağlığıdı. O geder isleyirik ki onsuz da hamile olanda biraz az islesek hecne olmaz😁
girl_boy_annesi QUEEN088 ah canım niye kendini o kadar yordun istersen bi git görün inşallah bir şey yoktur🥺
QUEEN088 Elilar2225 İnanırsan heç nevaxtdandı özümü ele yormamışdım.Neyse ürem partladı her işi gördüm indidə altın çekirəm
prensesveannesiii QUEEN088 bendede var bel ağrısı bide oturup kalkarken kasıklarımda baksı hissediyorum 27+6 haftalığız
QUEEN088 girl_boy_annesi Bitanem sabahda beklicem hiç geçmese doktora görünücem.Kendimde korkuyom.Böbrekle alakalı bişey olur diye.
_edakrsu22 QUEEN088 gaviscon şurup vermişti o kesmiyor sanki genzimden aşağısında ateş yakıyorlar o denli yanıyor geceleri
Zeynep29 QUEEN088 benimde inanılmaz bel ağrım var kalçama vuruyor hatta sağ ayağımı basınca bende fıtık ve kireçlenme var ondan Artık ağırlaşıyoruz 😕
QUEEN088 Zeynep29 Vallahi ben hiç bir zaman bel ağrısı yaşamadım.Ama şimdiki ağrı o kadar çok oluyorki hiç hareket etmek istemiyorum.🥺Sağlıkla doğursaydık🤲🏻
QUEEN088 girl_boy_annesi Günde 2 defa kullanıyorum.Kasık kol ağrılarıma yardımcı oldu.Bel ağrısını bitürlü yardımcı olmuyor.