Mrv5746 Allah razı olsun insan çevresindekileri görünce daha çok üzülüyor ama bu kıskançlık değil aslında kendi eksikliği derdini tek kalmışlığını daha çok hissediyor… bilmiyorum ben çok üzülüyorum gözlerim doluyor aniden, Allahım ısyandan sayma diyorum ama içten içe isyan ediyorum aslında tövbe ediyorum sonra haksızlık bu diyorum kendi kendime benim de şuan olmalıydı diyorum onlar benden sonra evlendi diyorum çok yanlış bu düşüncelerim engel olamıyorum, şükretmek tam anlamıyla Allah a teslim olmak o kadar kolay değil, dilden dökülene her zaman kalp eşlik etmiyor malesef, Allah bize samimi içten dua etmeyi de nasip etsin inşallah her şey gönlünce olsun