kalbiminpariltisi sizi anlayabiliyorum ama malesef eşler anlamıyor ne hissettiğimizi. Ben de bir düşük yaptıktan sonra çevremde üst üste bir sürü kişinin hamilelik haberini aldım, kayınvalidem sağ olsun eltimin yeni doğan bebeğinin resim ve videolarını düşüncesizce hergün gönderdi bana herrrr gün. Herkes adına mutlu oluyordum tabii ki ama bu başka birşey, kıskançlık değil kesinlikle içinde bir boşluk bir burukluk kalması. Bir sürü değişik duyguyla boğuşuyoruz zaten o sıra “bir daha ne zaman hamile kalırım, kolayca kalır mıyım, yine kaybeder miyim, sağlıkla kucağıma alabilir miyim” vs. Eşler bunu anlayamıyor. Eşime birkaç kez hafifçe bahsetmek istedim annen sürekli resim atıyor ben yeni düşüp yaptım ne hissettiğimi düşünemiyor mu diye, eşim beni garipsedi ne alaka diye 😒 şimdi şükürler olsun ki tekrar hamileyim, inşallah en yakın zamanda senin de müjdeni alırız ve isteyen dileyen herkesin 🤲🏼