Fztozgetsn canım benim ailemde asla barışmamı istemiyor ve barışırsam gerçekten bana sırt dönerler bende de olay öyle. Şöyle bi gerçek var ama benim ailem dünyanın en iyi ailesi olabilir bana asla fazlalıksın gibi bi muamele yapılmıyor ama ne kadar olursa olsun bi yerden sonra sen kendini ve çocuğunu fazlalık olarak görüyorsun. Ayrıca bana da dediler nafaka için tazminat için para için çocuk yaptın diye kulağını tıka böyle şeylere insanların dili herşeye dönüyor maalesef ki